BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, May 12, 2011

cepat lahhh..;p



cepat lah, cepatlah..bila nk dapt nikon D3100 neh. lamanya, tak sabar dah neh. haha. ;p
tak sabar nak amek gamba manyak-manyak. nnt boleh letak dalm blog. now, pakai hp cabuk je, nk upload gamba pon macam mati segan hidup tak mau je. haha. xp. nak buat macam mane duit wa masih x cukup. biasela gatai tangan. pantang nampak tu, nak beli, ni nak beli. haishh..lagi-lagi kalau nmpak shawl cantik-cantik. mau terpacak wa kat kedai uh dalam sejam. sejam? ok, tipuuuu..hikhik..so, kene la berjimat jimat ye. now, da jadi trend kan dslr  neh. kat mane-mane je org guna. lagi-lagi remaja. aku pon excited  nk gak la kan. xmo kalah tw. haha. lagi-lagi aku yg gila gamba neh. suka amek gamba tp almaklumlah guna hp 'canggih'. kualiti gamba pon agak 'canggih' la gak kan. haha. xpe2, nnt dah ade aku nak amek gamba manyak-manyak. biar suma jeles. *koyaaa...huikhik..;p  
ok, nnt dah ade dslr, aku upload gamba byk2 kat blog ye..(ntah bile la ) huhu. sampai sini dulu. bubye..:)





p/s: awk, bleh tak bagi saya free je..*larikkkk..hihi..;p




THANK YOU SAYANG, SUDI BACA ! :)

No comments:

Post a Comment

10 budak comel sedang minum kopi :)