BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, May 10, 2011

zaman tecik-tecik :)


holla..tadaa..eh, bkn,seyes bkn mcm entry atas tuh..hee. entry kali neh aku nak cte pasal zaman dolu2. alah..zaman tecik-tecik dlu..ape?tak paham lagi..ZAMAN KECIK-KECIL laa..ada paham ka? haha. haa. tbe2 teringat lak mase zaman tecik-tecik dulu. best sangat kan..keje nye men je 24 jam. kene marah pon, main lagi dan lagi. bak kata pepatah alah bisa, tegal biasa. alalahh, setakat rotan 2-3 sebat ape ade hal kan. haha. *gila...ce tengok ce tengok muka aku neh, nmpak baik je kan. jurus n suci je kan..*koyaaa..haha..ape?tak paham? koya dlm bahasa kelantan bermaksud perasan. terima kasih . ngee..;p eh, balik kat cte tadi kan, tgk muka aku mcm budak baik kan. innocnet gtu. haha. tp tahukah anda muka innocent ini lah yg selalu kene kurung kat luar rumah sebab degil, kene kurung dalam bilik air sbb degil dan merasa libasan tali pinggang sbb tak lain tak bukan ialah degil lagi. haha. mmg aku zaman kecik2 nakal ya amat. lagi-lagi ade geng, dgn adek laki aku. ape lagi huru hara satu rumah. kesian mama mase tu. sorry mama. lebyu. hikhik..rotan ke, hanger ke semua da merasa kat badan aku nih. klu ingat2 balik, mmg klaka. haha. penah satu hari tuh, aku nakal sgt, mama ugut aku kate nak pegi  kat "batu belah, batu bertangkup". kebetulan blakng rumah aku tu hutan. ape lagi menangis tak berlagu la cek. mama siap ugut nak bawak adik aku skali. cis, dramatis sungguh. tak sangka mama aku  bleh jadi pelakon yg berjaya. mampu la buat aku nangis tak hengat dunia sambil mntak maap berkali-kali. time kejadian tu mase umur aku dlm 4-5 taun kot. tgk dasyat tak dasyat aku. hakhak.. ble kenang2 balik gelak sorang-sorang wa. hee.. tapi benda tu semua yg mematangkan  dan buat aku jadi manusia skrg. aku bangga dgn apa yg aku ada sekarang. sgt2 mish that moments. rindu nak kene rotan lagi. *tipuuu...:)








p/s: batu belah, batu bertangkup adalah cte dongeng dolu2 yg kononnya boleh mkn orang..:)




THANK YOU SAYANG, SUDI BACA ! :)

No comments:

Post a Comment

10 budak comel sedang minum kopi :)