BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 15, 2011

terbaeklahh :)


assalamualaikum sume. anda sihat? bagus..hehe..ntah kenapa 2-3 hari neh kemalasan melanda nk hapdate blog. penyakit mane lak datang neh? grrr..syuh..syuh..nyah ko dari sini. haha..emm..hari jummat hari tuh aku dgn my bff sejak dari form 1 lagi tw, cik fatin atira ni g jenjalan kat alamanda, putrajaya. da lame wa x jumpe dye. rindu2. hikhik..ajak membe2 yg len sume ada hal masing-masing. so, kteorg decide nk pegi gak even due orang je..xpela, leh dating2 kan. hikhik. lama gler x jumpe cik fatin neh. macam2 yg keorg borak. ciap bantai tgk wayang sampai dua cte. haha..nak tw kteorg tgk cte ape? ce teka..ce teka. hakhak..untuk berlaku adil, kteorg telah memilih cte 'fast & furious 5' n  'kongsi'. due2 cte neh mmg terbaek dari ladang lah wa ckp lu. ahahha..mmg superb. tak rugi korang membazirkan duit mak bapak korg g nonton. haha. uish, gurau je, bhai. jgn marah oke ! x cumil sudaa..haha. due2 cte neh aku pilih sbb ape? emm..sbb aku ske cte kete drif2 neh even aku xreti nak drift. takat racing leh la cek habak hang. opps.haha..n yg keduanya sbb aku minat shaheizy sam. minat gler la kat dye. dye mmg best. cte kongsi tu pon mmg best. klaka tahap gaban wa ckp lu tw. leh keluar la semua air mata, air hidung bagai. aahaha. so, aku recommend kan korg g la nonton due2 cte neh. mmg terbaeklahh..x rugi la. yela, klu tak kte yg support cte melayu, sape lagi kan. hehe..so, renung2 kan dan selamat beramal. bye korang. muahh..n fatin, thanx utk 1 hari yg indah :))





p/s: gamba kami tidak dapat diupload krn menggunakan hp yg amat 'canggih'. terima kasih ;p






THANK YOU SAYANG, SUDI BACA ! :)

No comments:

Post a Comment

10 budak comel sedang minum kopi :)