BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 28, 2010

Malaysia or Indonesia?

Moshi2..hr neh aku nk cter pasal bola lak? huhu. Malaysia vs Indonesia? Korang rse spe yg menang?
Ofkos la aku dengan bangganya akn menyokong Malaysia, TANAH TUMPAHNYA DARAHKU..ekeke..
rakyat hidup bersatu dan maju..opps, terlebih sudaa..wakaka..
Mmg xleh dinafikan ag la kehebatan pasukan msia yg dgn jayanya dpt menumpaskn
pasukan indonesia dgn 3-0..yeahh..go msia go..haha..:)
So, aku harap dgn bekalan yg agak nk mantap ney la kan, leh la msia jd juara..huhu..
n yg paling penting my hero dlm uh , Safee Sali..perh..mmg mantap syiot dye men..ske tgk dye men..
wakaka..harap2 dye leh menyerlah lg dlm prlawann kt indon neh..
jgn penonton indon wat laser gak dah la..
mmg nk kne ngn aku la kn..time uh gak aku g bom stadium uh..wakaka..;p
So, pape pon gd luck utk team msia nnt..proud to be malaysian..^_^
chayok2..ngee~~






THANK YOU SAYANG, SUDI BACA ! :)

No comments:

Post a Comment

10 budak comel sedang minum kopi :)