BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 28, 2010

~Cinta Sempurna~





Aku manusia lemah selalu terjatuh ,
Berbeda aku darimu kau berdiri teguh ,
Aku serba tiada aku kekurangan ,
dan bila kau tiba aku hilang dari kewujudan..

Sempurnanya sifatmu tulusnya hatimu ,
Jujurnya niatmu tingginya kesabaranmu ,
Lepaskanlah diriku kerna aku tak mampu menanggung sebuah 
cinta sempurna darimu..

Bukan aku tak pernah mengerti dirimu ,
Kusanjung semua kata cinta kau berikan aku ,
Hilangkan rasa itu akhirkan semua ,
dan bila kau sedar aku hilang dari kewujudan..

Sempurnanya sifatmu tulusnya hatimu ,
Jujurnya niatmu tingginya kesabaranmu ,
Lepaskanlah diriku kerna aku tak mampu menanggung sebuah
cinta sempurna darimu..




                                                                                                                                  
                                                                                                                    
    

THANK YOU SAYANG, SUDI BACA ! :)

No comments:

Post a Comment

10 budak comel sedang minum kopi :)