BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 25, 2011

kalau lelaki....


selamat pagi sayang-sayang marlyn sekalian. jom kita tengok beza lelaki kacak dengan tak kacak pada pandangan perempuan. tapi tak semuanya wanita begitu tau. this just for fun :)

kalau lelaki kacak pendiam
perempuan akan cakap: wow, cool gila !
tapi kalau lelaki tak kacak pendiam
perempuan akan cakap: elleh, perasan bagus ! 

kalau lelaki kacak buat jahat
perempuan akan cakap: nobody's perfect..
tapi kalau lelaki tak kacak buat jahat
perempuan akan cakap: memang..muka pun macam pecah rumah !

kalau lelaki kacak tolong wanita yang diganggu
perempuan akan cakap: machonya..macam hero filem !
tapi kalau lelaki tak kacak tolong wanita yang diganggu
perempuan akan cakap: entah-entah tadi tu kawan dia.

kalau lelaki kacak ditinggal kekasih
perempuan akan cakap: jangan sedih, saya ada..
tapi bila lelaki tak kacak ditinggal kekasih
perempuan akan cakap: memang patut pun (sambil tengok atas bawah berkali-kali)

kalau lelaki kacak dapat perempuan cantik
perempuan akan cakap: sangat sepadan..so sweet
tapi bila lelaki tak kacak dapat perempuan cantik
perempuan akan cakap: mesti kena bomoh perempuan tu !

kalau lelaki kacak sayang haiwan
perempuan akan cakap: perasaannya halus, penuh kasih sayang
tapi bila lelaki tak kacak sayang haiwan
perempuan akan cakap: sesama keluarga memang harus menyanyangi !

kalau lelaki kacak bawak BMW
perempuan akan cakap: hebat luar dalam !
kalau lelaki tak kacak bawak BMW
perempuan akan cakap: bang, mana bosnya?

kalau lelaki kacak tidak mahu bergambar
perempuan akan cakap: mesti takut kalau gambar-gambarnya tersebar. biasalah orang hott.
kalau lelaki tak kacak tidak mahu bergambar
perempuan akan cakap: tentu tidak sanggup melihat hasilnya, bukan? haha

kalau lelaki kacak menuang air ke gelas wanita
perempuan akan cakap: ini barulah lelaki gentleman !
kalau lelaki tak kacak menuang air ke gelas wanita
perempuan akan cakap: naluri seorang pembantu memang begitu !

kalau lelaki kacak bersedih hati
perempuan akan cakap: let me be your shoulder to cry on..
kalau lelaki tak kacak bersedih hati
perempuan akan cakap: kenapa kuat nangis? macam ni ke lelaki ?



p/s: untunglerr jadi lelaki kacak. tapi..tak semua lelaki kacak itu perfect ye :)



THANK YOU SAYANG, SUDI BACA ! :)

6 comments:

  1. tapi semua tetap xsempurna..:)

    ReplyDelete
  2. Setiap kelemahan mesti ada kelebihannya kannn :')

    ReplyDelete
  3. manusia takde yg smprna,baik lelaki or perempuan. but mmg at da 2st sight baik boy or girl akn tgk fizikalnya, then br tgk sifatnya..biasala tu :)

    jenjalan disini....:)

    ReplyDelete
  4. bunga: yup. tersangat betul. semuanya tak sempurna :)

    belogMTT: btul2. tak semestinya kacak tu baik orangnya.

    RJBeena: hehe. first impression. semua tgk yg lawa je. ;)

    ReplyDelete
  5. untunglah lelaki kacak tu . haha ~


    p/s : singgah sini jalan2 :)

    ReplyDelete
  6. smilenajah: untung x untung gak lah. hehe..:D

    ReplyDelete

10 budak comel sedang minum kopi :)