BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, June 18, 2011

mak aih, bosanla pulak !

assalamualaikum semua. haa..tak jawab dosa tau. hikhik. bila dah bosan macam neh, mula la cari aktiviti yg berfaedah. pikir punya pikir aku decide nk berbloging sejenak. aktiviti yg dah agak lama aku tak hapdate neh. seyes wa ckp lu, wa malas betol nk update sejak kebelakangan neh. almaklumlah busy plus takde idea. kuikui. ade ke pulak kan. nak nak line brodben yg agak suam suam kuku slow nye, membuatkan kemalasan diriku makin bertambah tambah. muahaha. oke, balik pada tajuk. korang tau, aku bosannnn tahap gaban sekarang neh tau. sebab ape? sebab kelas aku 3 hari je seminggu. 3 hari bhai. lagi 4 hari aku nk buat apa? tanam paku pakis depan rumah. *gilaaa hapa. haha. seyes bosan. lagi la awal-awal neh assingment belum byk lagi, aku nak buat apa kat umah sewa? mkn tido mkn tdo? haish..tak boleh, tak boleh. kate nk diet. muahaha..emm..dah tu nk buat apa neh? dah la semua budak rumah aku org kelantan, aku je budak luar. ape lg, bila hujung minggu je semua cabut balik umah masing-masing. *sapa hati sep awop deh, tingga sayo sore. hakhak..*touching lebeh la kau kan. padahal tipu je.huhu. nk kuar g jenjalan lak, kene tnye my hubby dlu a.k.a driver terbaek aku. klu dye malas, jawabnye aku dok umah je la. hikhik..sory, dear. gurau oke. huhu. 
haish, manusia mmg tak bersyukur kan. sbg contoh, tgk aku neh la. muahaha. yela, klu dulu cuti sikit, kate penat la itu la ini la tp bila dah dpt cuti byk, byk lak kau bunyik kan. haish..manusia mmg tak penah puas. termasuklah aku sekali. haha. so, bersyukur je dgn apa yg telah ditentukan untk kita. mane tau mgkn ada hikmah di sebaliknya kan..oke, sampai sini dulu..tataa.. 
 


p/s: teringat masa haku dolu-dolu..hee





THANK YOU SAYANG, SUDI BACA ! :)

No comments:

Post a Comment

10 budak comel sedang minum kopi :)