BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 12, 2011

holla :)


holla..marlyn is here guys. hee. sory lame dah tak update blog n mybe 2-3 mggu ni akan jarang la nk menghapdate blog neh. almaklumlah sem baru dah mula. agak kebusyan melanda diriku neh. cewwah. haha. korang paham-paham la campus life mcm mane kan. tp klu ade story best2, aku akn cuba lah meluangkn mase emas ku neh menghapdate blog. korang jage baek2 blog aku neh tw. jgn bg ade sawang bagai. kang aku tgk ade, aku cepuk sorang2. hee. alolo..gurau je la yunk. tak sampai hati marlyn wat mcm tu tau. marlyn kan budakbaik. *tgn didada, mata keatas. haha. korang doakan aku berjaya utk sem ni tau. sayang korang sgt2. mmuah..with lots of love. babai. :)




p/s: duit pt dah masuk neh, jom la g jalan-jalan yunk. muahaha..

THANK YOU SAYANG, SUDI BACA ! :)

No comments:

Post a Comment

10 budak comel sedang minum kopi :)