BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, May 23, 2011

saya bagi 4 bintang :)


assalamualaikum semua. malam neh aku nak riview pasal cte nur kasih the movie. hari jumaat lpas aku da g tgk cte neh tp papa ngn mama aku punya excited nk blk kampung lak. maka tertangguhlah hasrat aku nk menghapdate blog pasai cte nur kasih neh. almaklumlah malas nk bwk laptop. * padahal mmg tak de brodben. haha. ni nk habak mai, hari jumaat lpas aku ngn..ngn..spe eh? haha.. *jahatttt..adalah someone uh g tgk cte nur kasih the movie neh kat mid valley. due cte kteorg bantai..maklumlah dah byk sgt duit. wahaha..xdela, bkn ape saje nk spent time together gether. oke, agak gediks. padahal ramai je org. muahaha. walaupon haku dah tgk cte kongsi tp saje nk teman dye yg blum tgk cte tu . so,baek tak aku? ckp baek cpt...haha. ok, aku rase cte neh agak sangat best la gak. mampu buat aku rase nk nanges 2 3 kali. tp tak nanges oke. cover baek punya. nnt kene kutuk,bhai. hikhik. jalan cte dye pon mmg mudah difahami. bg aku yg mmg x bpe follow cte nur kasih kat tv neh pon bleh paham ape sbnrnye yg berlaku sblum2 neh. so, mmg x rugi la rasenye klu korang ramai2 g nonton cte neh. x rugi la wa ckp lu. mmg terbaekk..sy bagi 4 bintang. yeayyy..*gediksss lagi. haha. tp nk dkt2 last ending korang kene paham btol2 la ape yg terjadi sbb kat part tu agak memerlukan pemahaman yg dalam sket. ceh, ayattt. haha. tp xpe, korang akan still paham gak. ape x paham gak? anda mmg agak pending. haha. olololo, jgn marah oke syg. kte gurau je. hihi. lagu2 dlm cte tu pon mmg best n yg paling best ble dpt tgk budak comel mia sara nasuha. sumpah comell doh budak tu. geram nk cubit2. klu dapat kat aku mmg habes budak tu. haha. so, bg korang yg mmg peminat tegar cte nur kasih neh. jom ramai2 serbu panggung..mmg berbaloi. :)




p/s: ini eskem saya dan kamu. thanx untuk satu hari yg indah :)




THANK YOU SAYANG, SUDI BACA ! :)

No comments:

Post a Comment

10 budak comel sedang minum kopi :)