BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, May 20, 2011

best tak ?


ello all, entry malam neh just nak tanye korang pasal cte nur kasih yg tgh hangat dok tayang macam pisang goreng la ni..agak2 best x ? tengok promo iklan macam dah jadi film of the year  kan. haha. aku tgk cte nur kasih kat tv pon skali skale je. klu ade mase layan, xde mase jalan. huhu. *jahatttt.. bleh tahan la cte dye kan. tp aku x berape nk follow sangat la sbb dah tgh2 cte. malas meyh mau follow klu dah tgh2 cte neh. tak syiok..hikhik..tp klu tgk dr sambutan penonton, mmg terbaek abes lah cte neh kan. yela, cte ala2 islamik gteww. jarang2 la kte bleh tgk cte mcm ni kat tv kan n aku tgk lepas je cte nur kasih neh ramai lak producer2 tv nk buat cte yg brbentuk keagamaan mcm nur kasih neh. so, satu perkembangan yg sihat yawww.. opps..huhu. so, klu ade mase nnt nk gak rasenye tgk kehebatan cte nur kasih the movie neh. mmg terbaekk atau sekadar indah khabar dari rupa. harap2 sumenye indah la ye. almaklumlah, adik lelaki aku neh mmg peminat tegar cte nur kasih neh..adoyaii..kalah kakak oke..haha. so, sblom sem baru aku start, ape kate layan cte islamik sket. insaf sket aku yg x berapa nk baek ni kan. naseb baek sedar diri. haha. lagi best kalau esk bleh tgk wayang dgn..dgn..dgn..adalah..hikhik. so,  ape tggu lagi, serbu panggung yukkk..:)




p/s :  mau tgk cte neh same-same bleh? :)


THANK YOU SAYANG, SUDI BACA ! :)

3 comments:

10 budak comel sedang minum kopi :)