BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 11, 2011

follower ke-100 :D


    ello sume. dah tido ke belum? hehe..kalau belum,cuba pandang kat sidebar marlyn. ce teka. ce teka. cepatlah. excited neh. kihkih. apa? tak perasan. ok, fine. aku tau, aku tak penting. sob sobs. *makaihh taching la pulak minah sorang ni kan. haha. bukan penting pun actually, tapi marlyn just nak kongsi dengan semua yang follower marlyn dah lebih 100. yeaayy. suke2. hikhiki. mesti yang kate, elleh, takat dah sampai 100 pun nak over excited. eh, biarlah, ni blog aku. sukati la nak tulis ape kan. ada aku kesah. muahaha. takde2, sory sayang2 semua. marlyn just nak share dengan korang je. yela, marlyn kan memang jarang nak hapdate blog bagai neh, kalau ada masa n tak busy plus idea yang mencurah-curah baru la marlyn akan hapdate ini blog. huhu. bukan apa, kalau sem tgh buka, mmg macam-macam keje ada. banyak gilak. klu ada masa je baru aku akan hapdate plus ade cte2 yg best nk share dengan korang. blogwalking pun takde mase langsung. ceh, mengalahkan menteri lak aku kan. kadang2 memang keje berlambak tapi buatnye last minute jugak. biaselah, apa barang buat awal-awal. tak remaja lah kan. nah, hambekk, remaja lah sangat kan. nnt ada yang menangis tak berlagu bila submission date dah sampi dateline. klu macam tu sapa nak jawab? muahaha. bukan apa, kalau time tade keje, marlyn lebih suka spend time dgn kwn-kwn. mcm tgk muvie ke hape ke kan. tu yang malas nak berbloging tp tengoklah klu cuti sem, byk sikit entry marlyn kan. huhu. dah melalut dah aku ni. overwriting la pulekk. takpelah kan bukan selalu. btw, thanx gilak kat korang sbb follow blog marlyn yang tak berapa nak pemes nih. jasamu sangat dikenang. sayang korang sangat-sangat. muahx !


yeayy. bukti my follower dah lebih 100. thanx korang :)


THANK YOU SAYANG, SUDI BACA ! :)

No comments:

Post a Comment

10 budak comel sedang minum kopi :)