BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, August 28, 2011

riang ria raya :)


assalamualaikum bloggers2 sekalian. lama dah rasenye aku tak menghapdate blog. dah bersarang bagai dah neh. huhu. * bak kata kawan aku sorang tuh. sekarang da nak raya, baru aku terhegeh-hegeh nk hapdate blog. kihkih. sory la der, bulan2 puasa ni aku busy dengan assingment n macam2 hal lg la. biasela dah nak raye. huhu. tp belum terlambat lg rasenye aku nak ucapkan selamat berpuasa. walaupun dah nk dkt penghujung. takpe kan. tak marah kan. hee. haa..mcm perantau-perantau yg lain. cewah, nak jugak kau kan panggil perantau walau dok dlm mesia je. haha. biarlah. sukati aku meh. huhu. aku blk cuti raye kat mlaka je. kg halaman ku tercinta. cewah. haha. cuti seminggu je tp en.assingment tak membiarkan aku bersendirian. cis, cbuk je dia. huhu. sblum balik kg ni sempat gak la aku buat kuih raya dlm 2 3 jenis. tak banyak pun. sekadar cukup syarat. barulah rasa raya kan, nyah. wahaha. yg lain kedai mari. haha. nah, tgk la gelagat aku buat kuih. simple je kuih cornflake n coco crunch tp dapur macam kapal pecah. haha..;p



tengok, santek kan kuih cornflake kte. ngee..



lihatlah dunia, dapur saya. haha.



barang-barang buat kuih mst lengkap meh. huhu



masa utk menimbag :)



tadaaa..kuih cornflake udah ciap :)



tangan gigih buat kuih coco crunch. identiti beliau dirahsiakan :D



cumilkan kuih saya, mcm tuan dia. lalala..

dak kecik neh, blk2 skolah terus cbuk nak buat. haish..



ce teka..ce teka tgn siapa. huhu..



akhirnya, jadi gak my kuih. :)


p/s: simpe je kuih neh tp yg penting rasa kompem sedap oke. kihkih. sory yunk, i busy wat mende 'alah' ni la. salahkan dia. salahkan dia. hikhik..;p



THANK YOU SAYANG, SUDI BACA ! :)

No comments:

Post a Comment

10 budak comel sedang minum kopi :)