BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, June 2, 2011

selamat tinggal T_T

ello..lame dah tak update blog kan. biasa lah sem baru dah mula. so, busy la sikit ye dak. huhu. yeahh. sem baru, semangat pun mesti mau baru, bhai. kan? takkan keje nk merempitt je..eh, ade kne mengena ke neh. ah..lantaklah kan. aku nye entry. sukatila. muahaha. eh, lupa ni entry cdeh, apasal kau gel gelak sakan neh. malu oke. huhu. emm..mcm neh, sem neh aku da tuka group. dah tak group lame lagi. haa..group tu ape? group tu makan la..haha. *tak lawak oke. ;p..group tu klas la. maksudya aku dah tuka kelas lain. dah tak kelas lame. cdeh gak ouh. dah 3 sem aku dok kat klas tu. tak..tak aku tuka bukan sbb aku tak suka kelas tu or gaduh ke ngn dorang kan. BUKAN OK kelas tu happening sgtttttt..sporting gila tp aku terpaksa. kerna terpaksa aku melangkah pergi. ececeh..nyanyi lak kau kan. hee..*nk ilang rase cdeh oke. 
tipu tak sedih tp nk buat mcm mane kan. ni dah mmg keputusan aku. demi menggenggam segulung ijazah. ceh, agak poyo disitu. huhu. bukan ape, aku skrg dok umah sewa. semua dak umah sewa aku kelas lain. so, agak pyah la utk aku klu nk buat assingment ke hape kan. sbb mostly dak2  kelas lame aku dok kolej. n lagi satu klu aku g klas mst sorang2 sbb dak2 umah sewa aku klas lain. so, klu aku tuka kelas senang la sket aku nk wat assingmnet dengan dorang kan. n keselamatan aku pun terjamin. yela..dah g klas sorang2. bahaya gak doh. bajet hot kan. haha..ade aku kesah..;p mst budak perempuan kelas aku tinggal sket. yela, yg ada pun brape kerat je. so, utk dak2 klas lame aku kiki, dyah, ina, ila, yuni n mimi. semoga korang berjaya ye. n utk chot, redha, sharul, zack, zahir. korang memang sempoi. best dpt kwn dengan korang. nnt klu jumpe kat luar, tegur2 la ye.ceh, ayat mcm xleh nk jumpa dah. poyooo..haha. jadi, selamat tinggal, kawanku. thanx utk kenangan yg indah (group D1IM1104F) T_T     
mak aih. skema gler mula haku. huu..
  
bajet hot la kau shahrul. muahaha..

muka-muka model sambilan. haha.

peace yawww..

muka sememeh aku kat ujung uh..hee..
p/s: selamat tinggal kelas lama, selamat datang kelas baru :) 

THANK YOU SAYANG, SUDI BACA ! :)

No comments:

Post a Comment

10 budak comel sedang minum kopi :)