BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, May 5, 2011

sinetron lagi dan lagi :/

       Wah, best sesangat bile final da habis. suke2. hee..memandangkan tiket bas sudah dibeli, rindu kat family pon dah tahap gaban, ape lagi moh kte ke kolumpo. wahaha..balik kampung woo oo balik kampung hati girang. lalala..kampung ke? haha. bantai je la, hati tengah hepy, sume tak hengat dah. maka bermula lah perjalann malam aku dgn bas sani express. sejuk dowh wa ckp lu. tak tahan wa. rase nak turun dari bas je. hakhak. then esok nye pagi2 aku dah terpacak kat rumah. oh, home sweet home ! terus landing atas katil sambil calling2..hikhik. 
     Lepas je lunch, aku dgn rakusnya mengambil remote control. almaklumlah, nk rebut dgn adek, klu tak, channel ceria je la 24 jam. huhu. aku pon tekan tv3..aduhai sinetron sejuta cinta marshanda. tbe2 dengar sore mama menjerit: "ina, pasang tv3, mama nak tgk cte marshanda.." alamak, cte indon la pulak. tapelah..ape salahnye layan sekali skale ye dak? hee..aku pon tgk la. layan kan aje..then, ptg lak dlm kul 5.30 ade lagi sinetron kat tv9, nikita..sambung lak kul 6.30 cte kejora & bintang..ni paling feveret mama. kate mama hero dye ensem. ensem ke? bleh la tahan sbb aku minat yg chinese look. ala2 korea gtu. wah, haha. so, ensem la gak. fuh, naseb bek da abs da cte tu hari nih tp da ade cte yg mengganti da. laju btol dpt pengganti..mak aihh, manyak nye cte indon. aku kat indon ke skrg neh? perhh..cte dorg brsambung2. tu blum masuk cte kat astro lagi, da bpe juta. haha. mama aku lak mmg peminat tegar cte endon neh, so nak buat camne, tgk aje lah. maklumlah mase suri rumah nk berehat la katekan. huhu. ade sesetengah cte mmg best, tp setengah lagi mcm hampeh. cte meleret-leret. kdg2 sampai beratus2 episod. tu yg malas den nk nengok tuh. tp ade certain cte yg den layan jugak sbb  best. hikhik..perhh..kadang2 terpikir gak, drama mlaysia, semeriah sinetron tak dtayangkan kat sane ataupun mmg xde langsung. kte je beria2 tayang cte dorang n menggagung-agungkan artis dorang tp dorang ade ke? so, tepuk dada, tnya selera la kan. bubye..:)








p/s: sgt suke cte korea lg. hee..(:







THANK YOU SAYANG, SUDI BACA ! :)

No comments:

Post a Comment

10 budak comel sedang minum kopi :)