BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, March 14, 2011

kembali pulang??

hey guys..morning ! say cheeseee...thehee..;D
korang ingat x lagi dgn entry aku yg sblom neh tentang kehilangan selipar jepon milik ku..hihi..
ingat x ? ingt la plzzz..x ingt gak? sah dan konpemnye anda terkena penyakit alzheimer atau bahasa kasarnya NYAYUK! muahaha..;p so, dalam entry kali neh aku nk story ngn korag lagi pasal selipar jpon aku tuh?ape 
x mo dgr?its ok..pi men jauh2..hee~~
nak dijadikan cerita..tersebutlah kisahhh...toyyibb..ah sudah..melencong ke lain plak dah..
jom reverse balik..hehe..~reverse balik~

haa..nak dijadikan cte, seperti yg korang sedia maklum la kan..selipar jepon aku yg ala2 cute gtu telah menghilangkan diri beliau beberapa minggu yg lalu n nak dijadikan cte gak sblom nk g ke klas, beliau telah memunculkan diri beliau semula balik ke tempat asalnya a.k.a umah aku la..
haishh..pelik bin ajaib. cmne la selipar jepon aku tuh dah kembali pulang? sudah puas bejalan2 kah? da la g jalan x mintak izin kat aku, nak ajak aku skali lg la haram..tup2 tgk dah blk..ngn selipar jantan mane la selipar aku neh kuar dating agaknya?..wah, sudah pandai x balik umah..x bleh jadi neh. pas neh aku nk kurung dye dlm umah..padan muka..hahaha..misteri btol la selipar aku sepasang neh..err..btol ke penjodoh bilangn yg aku guna neh..lantaklah..hade haku kesah..haha..emm..yg peliknye pandai pulak 'ia' cari jaln balik..emm..biaselah ikot tuan..hakhak..xbleh blah.. 
x kesah la, pape pon sgt bersukur kerana selipar aku dah kembali pulang. biarla ape org nk kate " ala..selipar jepon je kot..itu pon nk kecoh.." pada aku, biarpun selipar 2 hanya selipar murah tp apabila dye datang daripada org yg kte syg lbeh2 lg  dr mama, aku akan hargai hatta sekecil mane pon pemberian itu..
so, lantak aku la..A.A.K (ada aku kesah) korang nak kate ape..pfftt~~
pape pon, jgn ambil hati..cte neh xde kene mengena dgn yg hdup atau pon yg meninggal dunia..
so,ok then..see u in another entry with interesting story..chaww..^_^

p/s: kepada 'orang' yg tlah meminjam selipar saya. terima kasih kerana tlah memulangkannya..jasamu dikenang! len kali nk pnjam jgn segan2 mintak..;p



haa..ney la selipar aku tuh..ishh..baru nk blk umah..hee~~


cumil x? x cumil xpe..ade aku kesah..haha..;p



xde kene mengena. saje nk mengedik..tq..;p










THANK YOU SAYANG, SUDI BACA ! :)

No comments:

Post a Comment

10 budak comel sedang minum kopi :)