BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 31, 2011

alahai awak..^_^

                  Satu hari di suatu tempat. Hubbyku sdg cbuk bermain game dotanya.
            Sampai aku kat sblah ney pon x dlyan..cis, mmg nk kne.
                 maka bermula lah idea aku mengacau beliau..jeng jeng jeng..haha..;p


aku : b, watpe uh? men game ke? (padahal da tw..hekhek)
.....senyap tanpa respon....

aku: b, watpe uh? kusyuk sgt men 2..
....diam lg tanpa respon...

 aku mengambil keputusan utk diam kn diri. ish dye neh, klu men game x hengat aku (kata dlm hati jep..hikhik..)
lalu, aku pon sambung la wat kje aku blk..
hubby :  haah..men game la neh..tgh lawan neh..
aku: aikk..da 5 minit bru jawab soaln aku..(dalam hati)
b, td msg pending ke? neh bru deliverd ekk?haha.. 

sampai skrg dye mst mrah klu aku pggl dye pending. wakaka..;p

p/s: no matter what, u always be in my heart..<3 



THANK YOU SAYANG, SUDI BACA ! :)

No comments:

Post a Comment

10 budak comel sedang minum kopi :)